KATALOG KSIĘGOZBIORU GBP W CEGŁOWIE |
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Jerry Wyckoff, Barbara C. Unell ; [tł. z ang.] Dorota Sciepko]. | ||||
ADRES | Warszawa : LIBER, 2004. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 245, [1]s. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 400000322803 | 32280 | |||
UWAGI: | Bibliogr. s.239-240. -Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Psychologia społeczna dla nauczycieli
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Stanisław Mika. | ||||
ADRES | Warszawa : "Żak", 1998. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 256, [1] s. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 316 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 400000301792 | 30179 | |||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Psychologia wychowawcza
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Maria Przetacznikowa, Ziemowit Włodarski. | ||||
ADRES | Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1981. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wyd. 3. | ||||
OPIS | 667, [1] s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 400000137810 | 13781 | |||
UWAGI: | Bibliogr. s. 620-643.- Indeksy. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Rodzinne, edukacyjne i psychologiczne wyznaczniki rozwoju
POZ/ODP: | pod red. Marty Bogdanowicz i Małgorzaty Lipowskiej. | ||||
ADRES | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 283, [1] s. : il. ; 24 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 400000375625 | 37562 | |||
UWAGI: | Bibliogr. przy rozdz. Streszcz. ang. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Toksyczne dzieciństwo : jak współczesny świat krzywdzi nasze dzieci i co możemy zrobić, aby temu zapobiec
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Sue Palmer; tł. Beata Długajczyk | ||||
ADRES | Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie , cop. 2007. | ||||
HASŁA: | |||||
FORMA | Książki. | ||||
OPIS | 405 s. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 159.9 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 400000538778 | 53877 | |||
UWAGI: | Tyt. oryg. : "Toxic childhood" 2006. Bibliogr. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Trudne emocje u dzieci : jak wspólnie rozwiązywać problemy w domu i w szkole
Tytuł oryginału: "Explosive child : a new approach for understanding and parenting easily frustrated, chronically inflexible children,".
AUTOR: | |||||
ADRES | Warszawa : Edgard, 2014. | ||||
SERIA: | |||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Poradniki i przewodniki. | ||||
DZIEDZINA: | Rodzina, relacje międzyludzkie | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2014 r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS | 216 stron ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 159.9 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 400000534527 | 53452 | |||
ODBIORCY: | Rodzice. | ||||
UWAGI: | Tytuł oryginału: The explosive child : a new approach for understanding and parenting easily frustrated, chronically inflexible children. Na okładce: Każde [>>] | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Nr karty: 010872 od dnia:2023-12-16 | ||||
DZIAŁANIE: |
Zagubieni w szkole : jak odkryć źródła szkolnych trudności dziecka i pomóc mu je przezwyciężyć
Tytuł oryginału: "Lost at school : why our kids with behavioral challenges are falling through the cracks and how we can help them".
"Jak odkryć źródła szkolnych trudności dziecka i pomóc mu je przezwyciężyć "
AUTOR: | |||||
ADRES | Warszawa : Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2019. | ||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Publikacje fachowe. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2014 r. | ||||
OPIS | 377, [4] strony : ilustracje ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 400000490939 | 49093 | |||
ODBIORCY: | Nauczyciele. Pedagodzy. | ||||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UWAGI: | Bibliografia. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
|